onsdag 8. februar 2012

Evernote’s utfordrer.

Som mange av dere lesere vet så bruker jeg evernote flittigt. Notater er viktig når man har en blogg å følge opp. Men i dag leste jeg i flere av Android fansiden. jeg leser Om at Microsoft har laget en Onenote app til android. jeg sjekket opp android market for å finne onenote. og det er ikke altid at den ligger ute for det norske markedet. Men denne var ute til nedlasting. så jeg lastet den ned og satte igang med en test. Og den var god å bruke og jeg merket meg at den synkroniserte til mine enheter og pc.

Etter å ha lastet ned one note på din mobil eller nettbrett, så må du slrive inn din windows live id, som du sikkert bruker på hotmail å Msn messenger. så er du klar til å bruke den. Du må også ha office 2010 Home and student installert på din windows pc eller mac hvis office progerammet er på den. Det er sikkert andre ofice versjoner som har one note av 2010 utgaven.

Er du nyskjerrig så kan du laste denne fra android market å teste selv.

Men jeg kommer til å bruke evernote siden den har litt mere funksjoner som jeg har benyttet meg av, og da er det ikke lett å gå over til noe annet.

Ingen kommentarer: