fredag 3. august 2012

Spillforespørsler nei takk!

Facebook er et yndet sted for å spille å ha det gøy med det. Men det er ikke alle som liker alle disse spillforespørslene som kommer i varslingsboksen. Jeg liker heller ikke disse spillforespørslene som spammer varslingsboksen for mine venner som gidder å like det jeg skriver eller deler av alt jeg liker å holde på med. Men det er mange av mine venner som hater disse spillforespørslene å, så jeg måtte bare blogge å lage en liten guide til deg som vil blokkere alle disse spillforespørslene som kommer og ødelegger facebookhverdagen din. det finnes enkle trinn for å blokkere alt shiten av spill som du å jeg ikke gidder å spille. Det er bare å ta en titt på høyre marg side på facebook. Der kommer de som har bursdag og andre arrangementer som kanskje du skal huske på. Like nedenfor kommer aplikasjons forespøsler og det er der du skal sjekke disse spillførespørslene. Ofte viser hvor mange du har av de. klikk å se hva som står der. så går du på enten et X ikon eller ingnorer. dette gjelder for alle aplikasjoner som havner der. Så får man opp hva man skal gjøre når man har klikket X/ingnorer. klikk på blokker farmville for eksempel, å du har blokkert et spillforespørsel. Gjenta dette så ofte eller så mange ganger du finner et spill. Enklere er det ikke Smilefjes. Er du usikker så lønner det seg altid å gå på hjelpesiden til facebook å se hva de skriver der om akkurat dette temaet.

Tips til deg som spiller spill på facebook. Når du vil sende spillførespørsel til venner, så har mange av spillene flere alternativer. Velg helst de som spiller det samme spillet som deg å huk av de venner du vil at de skal få en spillgave fra deg. De andre må starte sitt spill for å få den tingen du sender som en velkomstgave i dette spillet. Det er dette mange hater å få når de ikke gidder elller vil spille, og samtidig hater spillforespørsler som spammer varselsboksen. tenk litt på det. en annen ting er at enkelte spill kan ha virus i seg og virus smitter fort i sånne sosiale nettverk som facebook å twitter.

Jeg må inrømme at jeg spiller et spill på facebook å det er Mafia wars fra zynga. Dette spillet er enkelt å spille for meg som bruke forstørrelsesprogram for å lese. siden mafia wars er et tekstbasert spill som det er enkelt å forstå samt med noen bilder å ikoner som går ann for meg å se. Jeg gjør følgende når jeg velger ut venner som vil ha noe i dette spillet. Jeg sjekker altid fanen med aktive spillere og huker av de, da får de det jeg vil gi å ingen andre. Så får jeg kanskje noe igjen Smilefjes

Håper du leser dette å tenker igjennom dette når du får et varsel om å gi noe i et facebookspill.

Ingen kommentarer: