lørdag 11. august 2012

Tema: slik ser en synshemmet.

Det er sjelden jeg lager et innlegg der jeg bare skal linke til et temainnlegg i et nettsted men i dag tar jeg et lite untak. Som mange vet så er jeg sterkt svaksynt å skriver innlegg om det her på bloggen slik at jeg forteller litt av min hverdag. Men i dag snappet jeg opp dagbladets tema innlegg fra twitter gjennom Norges blindeforbunds ungdom sin twitterkonto. som heter slik ser en synshemmet. Mange har sikkert sett dette på twitter gjennom @roybjo. Men dette er så bra skrevet at det må ut på bloggen. Jeg har lagt det ut som skult link lenger opp så det er bare å se hva som står der. Du kan å stille noen spørsmål under dette innlegget på kommentarfeltet hvis du trenger noe mer utdypende svar. Jeg svarer så godt jeg kan. jeg kan å svare på gruppen Roy's blogg fans. eller jeg svarer på twitter bruk #roysblogg å du får svar. Er spørsmåle for vanskelig for meg å svare på i farten, kommer jeg til å lagre alle spørsmål å svar og lage et utdypende innleg om noen uker.

Ingen kommentarer: