søndag 23. desember 2012

galaxy s3 har blitt til en mini “note”.

2012-12-21 22.44.06

©Roy Bjørnesset

Men det er fortsatt en galaxy s3, Men Samsung oppdaterte min galaxy s3 med mange nye funksjoner. Selve oppdateringen tok jeg av selv siden jeg hadde hørt å lest om denne premium suite som skulle komme til alle Samsung galaxy s3 eier rundt jul å nyttår. Mange kjenner galaxy note 2 (storebroren) fra samsung som ligner mye på galaxy s3. Og den har de funksjoner som s3 har fått nå. Blandt annet støtte for multi vinduer eller multi window som det kalles. Da kan man ha flere apper oppe samtidig uten å lukke de helt. å jeg har testet det litt å det virker kjempe bra. Kameraet på s3 har fått en rekke funksjoner å forbedringer pluss smart rotasjon av skjermen som gjør at det ikke snur skjermen automatisk hvis du legger deg bakover for å lese noe som fakstisk har skjedd når jeg legger hodet bakover for å lese og det er veldig irriterende. Den må aktiveres i skjerminnstilliger for å virke. så har den fått en del andre forbedringer men jeg gidder ikke å ramse opp alle. Det som må nevnes er at den har fått en nyere versjon av android, det er 4.1.2 jelly bean. Den helt nyeste androidversjonen kommer sikkert senere tenker jeg rett, men foreløpig er det de nyere google mobilene å nettbrettene som har denne nyeste versjonen. Ellers er telefonen god å bruke for den som vil ha avangserte mobiler i bruk. jeg skulle skrive om galaxy s3 på et tidligere tidspunkt men jeg har ikke fått gjort det før nå. og den har blitt stadig bedre siden jeg kjøpte den i sommer. Den er rask å er kjempegod å bruke så hvis du vil ha en s3 til jul eller vil gi en s3 til julegave til noen som ønsker seg det er det bare å gjøre det. du kommer aldri til å angre. Smilefjes.

Ingen kommentarer: